Zpět

Srpnové změny v našem katalogu

Přidáno: 21. 8. 2017 14:00:00 Počet shlédnutí: 1097

21 Srpen 2017

Základním kritériem našeho katalogu byla jednoduchost a srozumitelnost. Je nepsanou pravdou, že když vyrábíme originály, není jednoduché standardizovat výrobky do jednoduchého katalogu. Avšak vzhledem k tomu, že primárním cílem našeho katalogu je pomoci zákazníkovi si utřídit představu "chtěného", můžeme konstatovat, že za svojí existenci odvedl mnoho práce a zákazníci si vygenerovali desítky představ.

Srpnové změny v našem katalogu

Ať už hledáte definici nového plotu, vstupní branky či vjezdové brány, v rámci našeho katalogu Vás provedeme čtyřmi jednoduchými kroky, které Vám pomohou definovat svou představu. Například pro výběr plotu se jedná o rozhodnutí, jaký volíte:

  1. KONSTRUKČNÍ TYP - při jeho výběru pomohou dva faktory: cena a okolí nemovitosti. Konstrukční typ ECONOMY je nejlevnější varianta, na druhou stranu rozhodně nevypadá tuctově. Probíjené prvky v konstrulčním typu STANDARD+ zase přinášejí nádech kovářského umění. Pro udržení míry soukromí zase pomůže MODERN. A RETRO či PREMIUM jsou nejpropracovanější konstrukční typy. 
  2. TVAR - na výběr je dvanáct tvarů, které pokrývají 95% našich výrobků. Může Vás napadnout potřeba šikmin či svažujícího terénu, ale to už je "pouze" potřeba správně doměřit a vyrobit. 
  3. ŠPICE - je to individuální volba. Někde je vhodné bez špise, někde pouze nakovaný konec svislého prvku a jinde zase krásná špička. V našem katalogu jich máte na výběr celkem 25. 
  4. ZDOBENÍ - tato část je v našem katalogu opravdu velmi orientační - nabízíme tři míry zdobení. Ale konkrétní vzhled a četnost zdobení nejčastěji dompluvíme při osobní schůzce. Ať už se jedná o drobný prvek nebo centrální ozdobu, je to naprosto individuální. Inspirací může být naše fotogalerie

V dalším kroku dostanete možnost volby výšky plotového dílce a již vydíte cenu za "běžný metr" Vámi vybraného plotu. To celé lze samozřejmě vložit do kalkzulace a zaslat nám jako prvotní informaci o Vaší představě. 

Co se tedy v našem katalogu v srpnu 2017 změnilo?

Nejprve konstrukční typ RETRO. Jedná se o plochou konstrukci svislých, vorovných a křížených prvků, které svým vzhledem zapadají do druhé poloviny 20. století. Přesto jejich krása krásně ladí v dnešní zástavbě. Přestože se jedná o opakování různých kombinací, opět se jedná o výrobu originálu pro danou nemovitost. První fotografie už můžete vidět v naší fotogalerii. 

Druhou podstatnou změnou v našem katalogu je aktualizace plotových špiček. Náš katalog stále nabízí 25 špiček, ale  šest z nich jsou nové. 

špice 14  špice 17   špice 18  špice 20  špice 21  špice 23

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení